2013. december 30., hétfő

Karácsonyra készültek

Az idei évben jó kézműveshez illően minden családtagom és barátom kézzel készült egyedi ajándékot kapott. Szerintem ezek az apróságok többet jelentenek,mintha csak leemeltem volna valamit valamelyik bolt polcáról.

Egy kedves ismerősömnek, Anitának készítettem ezt a medált, melyet párommal közösen álmodtunk meg, így azt mondhatom rá, hogy saját minta alapján készült.

A fenti medál közepe festett kagyló gyöngyből készült, ebből nekem éppen 2 ugyanolyan darabom volt. Magától adódott a lehetőség, hogy ez a két darab ugyanabba a családba kerüljön, így készült Anita kislányának ez a bagoly medál. Mintája itt elérhető.

Ez a két karkötő egy régi jóbarátnak készült, aki húgának kérte karácsonyi ajándéknak. A zöld memóriaalapos karkötő Dia gyöngybogyó-mintájának variációja, a kék pedig egy lábdísz-minta továbbgondolása.

Nővéremnek készült ez a könyvjelző. A bogyó mintáját facebookon kaptam meg,sajnos nem tudom,eredetileg kitől származik,de ezúton is köszönöm Neki.
Apukám ezt a Peugeot emblémát kapta tőlem, melyet Anna mintája alapján készítettem.

Bátyám kedvese ezt a karkötőt kapta-eredeti minta: itt

Bátyám-jó villanyszerelő lévén-ezt a saját tervezésű kulcstartót kapta, melyet a magasfeszültségre figyelmeztető tábla ihletett.
Anyu ezt a mackót kapta, mert az előzőt sajnos elhagyta. Minta itt.

Nővérem férjének készült ez a kulcstartó, hitelen felindulásból és saját ötletből, CRAW alapon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése