2014. január 7., kedd

Fekete-fehér + 1 szín JÁTÉK!

Rajtam a sor, hogy meghirdessem ezt a nagyszerű játékot, melyet Ilka indított. Marikától került hozzám a csomag,melyből alkothattam. Eredetileg a kék színt akartam betársítani, de mikor megláttam a gombokat, ez rögtön kiment a fejemből. Nos, a gomb medállá alakult, a szalmagyöngy pedig karkötővé, így alkotva egy kisebb szettet.
Nekem nagyon tetszett a játék, kíváncsi voltam,mit hozhatok ki a készletből, no és persze ez egy jó alkalom volt,hogy közelebbről is megismerkedjek a gyöngyhímzés csodás technikájával. Úgy érzem,nem ez volt az utolsó találkozásunk. :-)
Ő készült el először, de kevésnek éreztem önmagában,ezért kapott társat.

A karkötőben nem szerepel a +1 szín- röstellem, de nincs arany színű kapocs itthon. (A karkötő hossza kapoccsal együtt 19 cm.)

Ahogy azt a játék nevéből is kiderül, a nyertes kap tőlem a szett mellé egy fekete-fehér gyöngycsomagot, aki mellétesz +1 színt, s így alkot egy ékszert-minderre van egy hónapja. Ha elkészült, ő is meghirdeti a játékot.
Jelenkezni a bejegyzés alatt,hozzászólás formájában lehet, január 15-ig(szerda).
Várlak benneteket szeretettel!

7 megjegyzés:

  1. Húúúú ezek nagyon jól néznek ki, főleg a medál. Azt hiszem mégis játszom, túlságosan tetszik a nyeremény :D

    VálaszTörlés
  2. Èn is szeretnék játszani, bár már volt nálam, de gyönyörű:-)

    VálaszTörlés
  3. De jó lett ez a medál! Én ugyan nem játszom, de ez tényleg szép szett! Ügyes!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes. Egyszerű, mégis mutatós.
    Kíváncsi lennék, hogy mit tudnék kihozni a kapott gyöngyökből, így én is játszanék.

    VálaszTörlés