2013. november 12., kedd

Vándorajándék játék

Ma észrevettem,hogy már 1400 fölött jár az oldalmegjelenítés számlálója-ezúton is köszönöm!
Amikor tőlem továbbvándorolt a játék,nyomon követtem, így jutottam el Kati blogjához, ahol hirdette a játékot. Jelentkeztem rá,hátha ismét izgulhatok,hova kerül az általam gyártott apróság. Nos,úgy hozta a sors,hogy egyedüli jelentkező maradtam,így hozzám került a lehetőség,így ért a megtiszteltetés, hogy ismét hozzám kerül a játék.

A képeket Kati ajándékával kezdem,ami egy nyaklánc két pár fülbevalóval:


A csomag másik fele Zsuzsi szettjét tartalmazta, ami süthető gyurmából készült nyaklánc-gyűrű párost jelent (ő lett nálam a befutó a színe miatt),íme:


A szettet egy facebookos minta alapján készült medálra cseréltem, erre itt (kedvesem szerint egy teknősre hasonlít):

:
Így ez a csomag állíthatja nehéz döntés elé a szerencsés nyertest:

 
Kedves Blogtársak, játékra fel! :)

A játékszabályok:

1. Csak egy ajándékot tarthatsz meg.
2. Neked is hozzá kell tenned egy ajándékot.
3. Be kell mutatnod mit is kaptál a csomagodban és linkelni kitől.
4. Meg kell hirdetned a játékot, vagy ha nincs blogod akkor tovább kell küldened a két ajándékot (a tiéddel együtt lesz kettő) egy olyan személynek, aki ismeri a játékot és folytatni tudja a láncot.
4. Minimum egy hétig hirdetni kell, de ha nincs jelentkező (remélem ez nem következik be), akkor lehet tovább várni.
5. A játék hirdetésekor megmutatod mi vándorol tovább, és hogy te mit teszel hozzá.
6. Ha már nyertél és ajándékoztál, akkor tiéd a vándorajándék embléma is, amit kitehetsz a blogodra.
7. Nem feltétel, hogy nem játszhatsz ezek után tovább, a részvétel nem kizáró ok. Rajtad múlik.


A játéknak ugyan nem feltétele, de ha van módod rá, kérlek hirdesd meg, hogy minél több jelentkező legyen.

Jelentkezési határidő: 2013. november 19. (kedd)

Sok szerencsét kívánok! :-)




5 megjegyzés:

  1. Hát akkor én leszek az első és remélem nem az utolsó:)

    VálaszTörlés
  2. Tudjátok mit? ÉN is jelentkezem:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni.

    VálaszTörlés
  4. Én is szívesen részt vennék a játékban.
    Marcsi

    VálaszTörlés
  5. Lányok,köszönöm a részvételt,ma sorsoltam, a nyertes nevét a fentebbi bejegyzésben megtaláljátok.

    VálaszTörlés