2013. december 1., vasárnap

Advent első vasárnapja van

Ma van december elseje,ami azt jelenti,hogy 23 nap van hátra karácsonyig-és persze azt,hogy advent első vasárnapja van.
Ennek alkalmából hoztam egy medált és egy játékfelhívást:
Napraforgó medál-imádtam fűzni-mintája nincs, fejből fűztem,ahogy adta magát
A Staféta-játékom Annánál landolt,aki ma hirdette meg a következő fordulót,a tét egy csodaszép karkötő-fülbevaló szett. Ha kedvet kaptatok, itt nevezhettek: játék-határidő: december 8.

Jut eszembe,szerdáig várom a vándorajándék-játék nyertesének e-mailjét, ezen a címen tud írni nekem. Ha nem jelentkezik,kénytelen leszek harmadjára is sorsolni. :-/

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy játszol velem! Az ilyen játékok nagy nyereménye számomra mindig az új ismerősök lehetősége... Nagyon örülök, hogy az oldaladra keveredtem, csodásak az ékszereid!!!! Visszatérek még ide, szerintem....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm,hogy játszhatok, egy ilyen szép medálért megéri! :) Örülök, hogy tetszik az oldalam, jólesik a dicséret!

      Törlés