2014. június 13., péntek

Születésnapok,névnapok


Ezt a hónapot a padtársam születésnapi meglepijének elkészítésével kezdtem. Múlt héten pedig születésnapot és névnapot ünnepeltünk a családban, melynek apropójából készítettem ezt-azt, emellett a Facebok-oldalam is egy éves lett, így szerveztem egy kis nyereményjátékot. :)

Padtársamnak megtetszett a szitakötős kitűző, amit még nyáron kaptam Marianntól, és ő is szeretett volna magának. Ő megvette a gyöngyöket, én pedig elkészítettem neki. :)

A fent említett padtársnak e hónap elején volt a születésnapja, így megleptem ezzel a bagolyfiókával és egy kis csemegével. :)
Anyukámnak 10-én volt a születésnapja, ő ezt a labadorit cseppet kapta medálosítva.

Bátyámék esküvőre voltak hivatalosak, kedvese koszorúslányként vett részt a jeles napon. Ez adta az apropót, hogy névnapjára a ruhájához illő szettet kapjon. Készült a medál mellé fülbevaló is, de sajna elfelejtettem lefényképezni.
Ő pedig nyereménytárgy lett. :)

Következő projektem egy Fradis színvilágú kitűző lesz, egyelőre még a tervezésnél tartok, de ha elkészülök, mutatom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése