2014. április 1., kedd

Születésnapi játék


Kedves Alkotótársak!

Mivel 13-án lesz a születésnapom, így Schnappy tavalyi játékán felbuzdulva idén úgy döntöttem, én is indítok egy körbeajándékozós játékot.
Hozzászólásban lehet jelentkezni, az e-mail cím és a születésnap megadásával-a többi adatot majd e-mailben egyeztetjük. Azok se búsuljanak, akik nem rendelkeznek bloggal-ha garantáltan kapok képet az elküldött ajándékról, akkor semmi akadálya a jelentkezésnek, melyet a facebook-oldalon tehetnek meg. Kérem, hogy csak azok jelentkezzenek, akik tudják vállalni, hogy időben elkészítik és célba juttatják az ajándékot!


Részletek:
-jelentkezési határidő: a születésnapom (április 13.), így én leszek az első,aki ajándékot küld
-készíteni fogok egy listát mindenki nevével, születésnapotok sorrendje szerint
-kap tőlem minden résztvevő egy e-mailt, amiben kérek pár adatot: lakcím, kedvenc színek, ilyesmik
-mindenki megkapja annak az adatait, akinek ajándékot készít
-aki elküldte/megkapta az ajándékot, kérem, küldjön nekem róla képet, hogy kitehessem a blogra (természetesen miután célba ért)

És hogy mit lehet ajándékozni? Gyakorlatilag bármit, ami saját kezűleg készült, így várom minden kedves kreatív blogos alkotótárs jelentkezését!

Még egy kis kedvcsináló:
Készítettem egy medált gyöngyből, melyet kisorsolok a jelentkezők között! :-)

5 megjegyzés:

  1. Szia.
    Én szívesen csatlakozom a játékodhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy jössz! :)
      Hívj másokat is, ha gondolod, nem haragszok meg érte ;)

      Törlés
  2. Én is jönnék, ha nem késtem el túlságosan...?

    VálaszTörlés
  3. Kedves Résztvevők!
    Vasárnap kiküldtem az e-maileket az adatlapokkal, kérlek,töltsétek ki és juttassátok vissza nekem, hogy összeállíthassam az ajándékozási listát, és küldhessem az adatokat!

    VálaszTörlés